Sista inlägget.

inte för att någon längre läser min blogg och ja har inte skrivit på ett halv år om inte mer! men ja tycker att min fina blogg förtjänar ett sista inlägg, ett ganska seriöst också.

jag har tagit studenten, lyckligaste dagen i mitt liv. jag var så otroligt stolt över mig själv och glad att jag grina som en 3åring. Jag har ett körkort och ett jobb! (nu iaf! haha) Men ja trivs jätte bra på jobbet och ångrar inte för fem öre att jag tog akademiska istället för åskarbygården! De har pratats om fortsatt så jag är bara glad :D

någon gång ska jag väll börja plugga, men inte nu iaf! och en veckas semester skulle inte sitta fel!! eller kanske två eller två tusen!

Och det viktigaste, jag ska köpa en Gunnar! som ska heta Putte i mellan namn efter min bebis. usch ja saknar min plutt fortfarande.. men Gunnar ska vara en silver shaded perser hane, och där med basta!


ett siiiiiiiista

PUSS HEJ LEVERPASTEJEN ÄR MÖGLIG

Kommentarer
Postat av: Dessie

äääääntligen! du uppdaterade! :D

2011-07-12 @ 18:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0