nyårsberättelse

nu ska jag skriva en nyårs berättelse

först kom mina pärlor till mig, sandra, ida, dessie och kalle :) vi fixade oss och grejs, ida dampa på mina lösögonfransar som jag så snällt tvinga henne att sätta på :) sen blev de kina med många människor, maten smakade lite poop men ölen smaka sehr gut! sen tog ja med mig mina pärlor hem plus en make (fredrik), dom andra för festade på andra ställen. jag drack vin och baileys muy muy gutast :D och sen började de droppa in folk

ja va full, ungefär de kommer jag ihåg från kvällen. sjöng för kalle ponken på tolvslaget, pussades och smällde raketer :D livsfarligt, förstår inte att någon inte bar in mig och låste in mig någonstans. glad att ja har händerna kvar. jag är rädd för sånna egentligen så va nog lite ur form. kommer ihåg att ja hade kul, väll de som räknas :d och allt va mycket bättre än förra!

sen städa dagen efter va ju inte lika kul. och de låg en människa i min säng som jag trodde va en okänd, men de va robin som tur är. (jag sov i charlottas säng för att inte någon ska få för sig något!) men nu ska ja fortsätta städningen, blåbär va inte nöjd så väll bara att lyda annars blir dom så arga! sen ska ja gå till mr.x och äta tacos och pussas lite blir de nog också.

PUSS HEJ RAKETER OCH KAKOR

Kommentarer
Postat av: Sara

De va skit kul att träffa dej på nyår :D Måste ses snart igen ! <3<3

2011-01-20 @ 20:59:29
URL: http://raggarbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0