mr.x

Nu ska jag skriva lite fint om min mr.x för ja tycker han är så bra att han förtjänar ett eget blogginlägg.

De började ju inte så bra mellan oss, mycket har hänt mellan oss både bra och dåliga saker. Men de har gjort oss starkare tillsammans. Man kan inte haka upp sig på ett misstag en människa gör, då man kan inte gå vidare i livet utan står och stampar på samma ställe. Vi har bråkat, tjaffsat men de är sånna saker som händer i ett förhållande, man kan inte gå runt och bara hålla med för att undvika bråk, de är bra att bråka lite fast kanske inte så mycket om ja och mr.x gjort på fyllan. Men sakerna vi bråkar om är ofta bara skitsaker och disskutioner som spårar ur.

Men jag älskar min kaka något fruktansvärt. Han går med på alla mina knäppa idéer och jag kan verkligen vara mig själv, jag känner ingen press att jag behöver vara någon annan för att han ska tycka om mig. Han orkar lyssna på allt min oändliga babbel om saker han inte egentligen bryr sig om. När jag har kännt mig som fulast, pussas han och säger hur fin jag är,  han har torkat mina spyor (haha), hållt mitt hår när jag spytt, kramat om mig och berättat hur mycket han älskar mig när jag är ledsen, han har fått hem mig när jag har varit alldeles för full, när jag har mensvärk får jag ipren, choklad och popcorn, listan kan göras lång. Han får mig alltid på bättre humör, vi är inte som alla andra tillsammans men han får mig att må bäst och vem vill vara som alla andra? :) Vi kan prata om precis allt mellan himmel och jord, jag kan vara avslappnad och mig själv. Men för de ska man inte ta varandra förgivet.

Han är så mycket mer än ord som jag skriver här, han är min första kärlek, utan honom hade jag inte varit den jag är idag. Jag har utvecklats så mycket tack vare honom. Alltid när jag är lite ledsen eller sur, så får han mig på bättre humör. Han visa mig va kärlek var, innan trodde jag att jag visste hur det vara att vara riktigt kär, men jag hade så fel. Det va bara en pytte grej jämförelse med de jag har med min kaka. Vi har varit tillsammans i 1 år och 8 månader, och jag ångrar ingenting, kanske några saker jag kunde gjort bättre men då hade vi kanske inte haft det så bra som vi har det nu. När det tagit slut mellan alla andra så är vi fortfarande tillsammans, han är min knäppsis och jag tycker han är awesome :) ja har många fina smeknamn, (nu är de de här medkärtbarn har många namn :D) Nu ska jag sluta skriva innan jag skriver flera sidor till . Men puss på min mr.x :D

PUSS HEJ JAG SKREV KÄRLEKSORD

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fint :) blir helt rörd typ

2011-01-08 @ 13:15:37
URL: http://haennah.blogg.se/
Postat av: Kusin Sandra

Naaw va fint, ni är så sööt ihop :) <3

2011-01-16 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0