Fire

God dag kära med människor. (hur bra som helst inledning!)

Kom precis hem från att ha lekt brandman, vi fick rökdyka utan rök, så nu är ja lite häfftigare än alla andra :) speciellt svamplisa. de hette nått med kallrökdyks nått sånt, masken va lite läskig i början men gick bättre sen man va ju tvingen att tänka att man skulle andras djupa andetag hela tiden och gå omkring med 18kg på ryggen samtidigt....

snart ska ja på hockey BRYNÄS-AIK KOM IGEN FÖR FAN :D nej då de där på slutet va bara på skojj, ja hejjar inte på något lag och bryr mig inte speciellt mycke om hockey. Men de är kul att gå på riktig match :D haha nu låter de som ja gjort de massa gånger, men har bara gjort de en gång för två årsen med sandra haha.

Åkte till karlholm i lördags och va trevligt att festa lite med mina pinglor som ja alltid for omkring med förut :) tycker vi borde fara omkring oftare! Hade gjort charlotta lite ledsen men måste förtydliga att det inte var med min mening och att jag inte kommer ihåg det, var nog ute efter att tjaffsa lite eller skojja, men gick nog lite förlångt. men vi blev vänner 1 min efter så kan inte ha varit så farligt :)

imorrn kommer ja ha ryggskott efter tunga luftgrejerna vi fick bära på ryggen men de får ja ta då och får tvinga mr.x att massera mig, men han ska alltid vara jobbig med att jag OCKSÅ måste massera han och de har inte ja tid med...

måste bara säga att jag hatar betyget starkt vg, för nu måste jag göra ett litet nationella och få mvg på de om ja ska få mvg i slutbetyg i engelska. poop säger ja bara.

PUSS HEJ FROM A FIRE FIGHTER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0