brandman

Hej hopsan leverpastej!! (eller de kanske inte rimma ändå...)

Jag är trött, råkade ta en tupplur framför the big bang theory (vilket är awesome!) ja åt tio kilo för mycket av min awesome (allt verkar vara awesome nu) lasange, sehr gut mycket! nu svamlar ja lite bara.. ja är röksugen men ja orkar verkligen inte gå ut, de är kallt också så jag förstår itne grejen att ja inte slutade röka när de va istid men man kan ju alltid vara smart i efterhand (Y)

Idag skulle vart första dan i skolan, men ska vara varje tisda på brandstation istället vilket kommer bli trevligt! får hoppas att ja inte brinner upp utan att de vet va de gör.... Fick åka brandbil så nu är jag ju ganska häftig faktiskt :) men de va inte så häftigt so ja trodde så ska nog inte bli brandman, isf hyra en brandman dräkt ja kan ha om ja vill vara häftig.

Men nu ska ja duscha (ja man måste ju göra de någon gång om året)

PUSS HEJ LINGON KRÅKOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0