poop

jag är inte blond än, vilket är poop. jag har blekt håret 8 gånger nu och en till ska de bli snart. mitt hår börjar sakta men säker förvandla sig till sockervadd, vilket inte är bra! men ändå lite chockerande för trodde att ja skulle ha de nu, men måste klippa mig och bli BLOND!!! jävla poop. men nu har de oranga iaf gett med sig, så nu börjar de gå frammåt. igår på hockeyn så slets min mössa av ett antal för många gånger och visades för allmänheten. De såg hemskt ut, men har sett värre ut. nu börjar de ordna upp dig, tack och lov. de va nog några som fick sig ett gott skratt, men de bjuder ja på så snäll som jag är.

nu har jag inget mer att säga, återkommer när jag är blond!!!!!!!! poop hår har jag, ska stämma blåbär. och min statistik har skjunkit som fan, de blir nog så när man uppdaterar en gång i månaden cirkus! har fått lite klagomål så nu skriver jag!!!

PUSS HEJ ELDEN BÖRJAR SLOCKNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0