kakor

inte bloggat på hundra år, om ingen förstod så var de senaste inlägget skrivet av min kära syster.

jag har tagit de lugnt i helgen, inte druckit alkhol utan hälsat på mina kära kusiner och ätit massa gut saker istället :D de blev smörgåstårta, macks, chips, godis och kakor! tur att ja köpt mig en träningsmaskin en sk crosstrainer, och ja har tillome använt den!

imorrn är det kärleksdag, eller alla stjärtasdag eller hjärtan eller vad man nu vill kalla de. mr.x och ja ska äta massa mat, fylld fläskfile, hackelbackpotatis, bea, kladdkaka (mitt blåbär va snäll och gjorde hennes delikata kladdkaka!) och sen hitta på en förrätt så vi kommer rulla lite sen :D sen ska vi leka haj eller mr.x ska, vi ska bada med massa skum :D och han har lovat att ha sin haj badmössa :D

och ja har 4 fina prov att se framemot den här veckan, men skönt att få de gjort innan lovet. för sen är de sportlov :D
och bara 15 dagar och 3 månader kvar tills ja tar studenten :D AWeSoMEE!!! lite läskigt också, måste bli lite vuxen och grejor.

rekomenderar att läsa charlottas blogg, mycket underhållande! http://enfattigtrubadur.blogg.se

PUSS HEJ LINGONBARR I BLÅBÄRSSKOGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0