nyår

listan blev tråkig så nu skiter ja i de. imorron är de nyår och ja är inte taggad! haha awesome. sen har jag hat sån fruktansvärd mensvärk att jag seriöst funderat på att utföra ett experiment som jag och mulle kom på förut, att ja ska konservera min livmoder och sen sätta tillbaka den när jag vill. förstår inte varför man måste straffas så mycket bara för man inte vill ha en bebis. dumt! mr.x gick med på att ta nästa månad, om ja jobba åt honom. bra deal tycker jag! han sa att han skulle ha pengarna men de är åndå jag som får saker för dem för han försörjer mig! hehehhhe. men sen hur vi skulle göra de var ett annat problem. men man tycker ju att eftersom jag är legitmerad doktor 1a juni så kan jag ju utföra sådana ingrepp så får väll försöka!

ska äta kina på nyår, men ett problem ja kommer inte kunna äta hur mycke ja vill för då kommer min klänning sprängas!! ett mirakel att jag inte ens kom i den, man ska inte leka med ödet eller va man säger!

men vet ja inte va ja ska skriva så skriver inget mer för så kommer det bli något onödigt i denna seriösa och fina blogg!

PUSS HEJ FRITERAD KYCKLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0