fail

jag trodde de stod på listan min första kärlek, men de va min första pojkvän. så nu ska jag skriva om min första pojkvän nisse, fast mr.x är min första KÄRLEK måste bara förtydliga de så kan skriva något vacker om honom på ett annan nummer av listan :)

Min första pojkvän var niklas, vi gick i samma klass och var tillsammans 2 gånger tror jag (!!!!!!!!) tror de va i 3an och 5an, väldigt länge var vi tillsammans. vi skickade fina brev till varandra i skolan (sånna som kompisar går med och sen skriver man svar på det) och gav nog varandra julklappar också. vi var mycket kära, för att vara kära när man va liten. ja kommer ihåg när vi satt i skolan under en filt och pussades, mycket romantiskt var det på den tiden när man va ung. vi sprang väll runt och lekte som alla andra, helt ärligt så kommer jag inte ihåg allt (minnet ni vet när man blir gammal) vi va lite av dvärgsort både han och jag, men de gjorde väll ingenting. jag kommer ihåg att jag var väldigt förtjust i lila på den tiden, inte för ja vet vad de har med saken att göra men ändå. vi höll hand också!

när jag gjorde slut sista gången så var jag inte så vuxen och Linda gjorde slut åt mig, tror de va i 6an (hahaha inte okej att göra så då!) stackars han, men vi fortsatte och gå i samma klass tills 9an och han hatade mig inte! träffar på han ibland, trevligt att träffa på gamla kärlekar sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0