dag 4

Dag 4 – Det här åt jag idag

Idag har jag ätit en sallad på cupido, sehr gut men kunde vart godare för alla prata så förskräckligt där! inte lika kul att äta då :( cupido sallad är awesome men lite många moneyisar och man känner sig så nyttig när man äter de! (låssas inte om pastan, dressingen hihih) men de va inge kul att skriva om va man åt idag. sen åt jag ett vaniljhjärta på landings, det smakade mycket gott, var icke torrt eller så. (ska man skriva så seriös?) jag har också ätit två stycken julskina mackor, awesome därför älskar jag julen!! fyyyy va jag skulle bli ledsen om jag skulle bli allergisk mot julskinka, ja skulle nästan hellre vara allergisk mot vin!! (ja sa NÄSTAN, fatta hur mycket jag tycker om de!) Jag knyckte några chips av min obestitas syster också, fast sen började hon skrika om att jag var tjock och inte fick äta mer :( dum hon är, min love handles var hungry for some love! sen har jag inte ätit något mer än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0