:D

kollade min skolmail och blev jätte glad, min lärare skrev

Har just rättat ditt prov i NK. Du är jätte duktig jag kan inte annat än att ge dig det hösta betyg som finns.Fanns det ett hägre betyg vore du värd det! Du är jätte duktig! Jätte roligt att få rätta ett sådant bra prov innan jul!

aweeesome :D nu blev jag glad, måste skryta lite! jag som trodde att de inte fick speciellt bra på de provet!

men nu väntar jag på min sega familj som ska hämta mig så vi kan åka till valbo. Har fått expansion på sims av mr.x, (han ville nog ha en orsak så jag skulle nörda så han kan spela wow hur mycke han vill) men min data blir lite arg ibland och dör så man får spara massa gånger men de gör inget för de är awesome ändå :D

PUSS HEJ LEVERPASTEJ MED GURKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0